Loading...

תחום השינוע הוא נרחב, עשיר ומורכב ביותר. עם ניסיון של למעלה מ- 50 שנה, אנחנו מתמחים במערכות שינוע חכמות ומקדישים חלק ניכר מפעילותינו לתחום זה.

ש.א. לוי מיישמת מדי יום את הידע ההנדסי הרב שרכשה במהלך השנים ומשלבת בידע זה, מערכות פיקוד מתקדמות ומתוחכמות. זאת, בהתאם לדרישה ההולכות וגוברת מצד לקוחות המעוניינים במערכות מתקדמות שעומדות בסטנדרטים ובתקנים בינלאומיים, והצורך במערכות המסוגלות לתת משוב על זמנים, מלאים, זמני אספקה, ניהול מלאי ומחסנים, ייצור וכד'

הניסיון הרב והעשיר שלנו, מאפשר לנו "לתפור" ללקוחות את מערכות השינוע החכמות המדויקות ביותר באמצעות כתיבת תוכנה מותאמת ושימוש בחומרה הנדרשת.

כל לקוח יכול לקבל את המידע הנדרש לו ולשלוט בקו הייצור באמצעות עמדת מחשב, או מסכי מגע בקו הייצור, על גבי המכונה או בכל מקום אחר שיידרש. בנוסף ניתן לקבל גם שרותי גיבוי ושמירת נתונים.

052-5825566

צרו קשר

    פוסטים אחרונים

    מפה

    אזור תעשייה נווה נאמן, הוד השרון

    Click to open a larger map

    מספר פרויקטים עם אתגרי פיקוד ובקרה ששילבנו במערכות שינוע חכמות:

    ממיינת טלפונים

    ממיינת טלפונים עם זיהוי בעזרת קורא ברקוד. המערכת שסופקה לאחת מחברות הסלולר הגדולות בארץ, יודעת לקלוט את המכשירים המגיעים לתיקון עם סימון ברקוד המאפיין את התקלה ונקד' מסירה של המכשיר. לאחר תיקון המכשיר, העובד סורק את הברקוד והממיינת יודעת לשלוח את המכשיר לארגז המיועד לכתובת הסניף הרצוי. הממיינת מוזנת ב- 100 "כתובות" למשלוח לאחר התיקון. בפרויקט זה קיים בנוסף גם מעקב ופיקוח על מס מכשירים שעברו, זמני טיפול, וכד'

    מחסן אוטומטי

    מחסן אוטומטי לגבינות עם תוכנת ניהול מלאי. בפרויקט זה התמודדנו עם הדרישה לקבל גבינות לאחר ייצור על גבי מסוע רשת והצורך למקם אותם על מגשים בעזרת מערך מסועים ורובוטים. ייצרנו "גריפר" ייעודי לגבינות ונתנו פתרון שינוע חכם לשיפור קו ייצור והפיכתו לאוטומטי ללא צורך בעובדי ייצור. בשלב השני המגשים עם הגבינות נכנסים למחסן מבוקר ושני רובוטים ממקמים אותם על גבי מדפים.  המערך החכם מספק במקרה הזה את השליטה בכמויות ומעקב אחר זמני ההכנסה והשליפה של כל מגש ומגש.

    מהפך

    מהפך בשלט רחוק ללא מגע יד אדם: בפרויקט זה נדרשנו לתת פתרון שינוע חכם המשולב במערכת פיקוד פנאומטי מורכבת. היות שהחומר בחבית המיועדת להיפוך היה חומר מסוכן, נדרשנו למערכת פנאומטית אם פיקוד "אוויר אוויר" מלא. כאשר ההפעלה מתבצעת מרחוק ומבוקרת על ידי מצלמות.

    מכונה למיון פרחים

    מכונה למיון פרחים אשר נבנתה על ידינו, נדרשה לזהות באמצעות מצלמה את טיב הפרחים, למיין אותם ולספק מסוע עילי בעל תפסניות ייחודיות לגבעולי הפרחים.
    הפרח משונע בעזרת המסוע, עובר דרך המצלמה לזיהוי ומיון ואח"כ מונח בנק' איסוף המותאמת לגודל גבעול, סוג תפרחת וכד'

    מכונה למיון פרי הדר

    מכונה למיון פרי הדר על פי גודל בשיטת גלגול עם סרט נטוי וחלוקה לגדלים בצורה ייחודית המונעת פגיעה בפרי. המסועים בפרויקט ספציפי זה נבנו מנירוסטה (פלדה בלתי מחלידה)  אך ניתן לבצע עבודות דומות גם ממגוון חומרי גלם אחרים.